Beatiful, dirty, rich

Sitter i husvagen ute på Åsvik, muskö igen. Gegen meinen willen men aja, haha, får ju komma hem imorgon typ. Jag klarar mig väl. Lyssnar på Lady GaGa, som jag även ska se live på grönan på Söndag! as kul!
Alice sov hos mig inatt, vi satt och var sociala och gick och la oss vid 2 eller nått, hon gick vid nio och pappa tvingade upp mig vid 12 för att vi skulle åka hit, gamla kära "Caravan Hell"  det är vad jag kallar åsvik, yes yes.
MEEEEEEEEEEN hur som helst,

Dagens irritirationsmoment:
Att cd spelaren här inte kan läsa brända skivor.
Pappa som klipper gräset, jag gillar inte hur det låter. drygt som fan.

Dagens positiva:
Lady GaGa's musik.
Coca cola och mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0