the world is flashing by,

Tänkte knåpa ihop ett litet inlägg innan jag går och lägger mig, haha, eller ja, ska ju kolla på tv och sådant.
Kollade på Paradise Hotel förut, och jag gillar verkligen inte den nya killen, Rami eller vad han hette? fyfaaaan vilken falsk spelare asså. Gillar inte att han vill ha ut Andreas och Cimon, mina favoriter ju! haha, nog om det.
Sitter och lyssnar på lite musik och försöker koppla av lite, men ni som känner mig vet att jag är på helspänn hela tiden. ÅÅÅÅÅÅÅÅH jag kommer inte på vad jag ska skriva asssåååå, det är fett synd om mig, eller inte.

Avslutar nog där, vet att min blogg har blivit väldigt värd på sista tiden men det blir väl bättre nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0