Stab my back, it's better when i bleed for you,

and i try and i try and i try, but what can i do? do change your mind?

Värd dag värd natt! haha eller inte, somnade vid halv fem nånting, smsade med Oskar ett tag så (: Tur att det finns glädjeämnen i även de svåraste stunder. Blev väldigt glad för en annan sak också, men jag säger inte varför, hah! Jag orkar inte tänka, jag orkar inte heller bry mej så mkt idag och i brist på annat så drar jag till min moster sen ikväll. Palla vara hemma iaf liksom, så nu har jag packat ner lite things och städat rummet så det är fint tills jag kommer tillbaka. Får se om det händer ntt imorgon, alla vet att jag finns på mobilen iaf (;
Nu ska jag läsa lite i veckorevyn i think, hann aldrig läsa ordentligt igår, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0