Samlad.. eller bruten?

Planen är att jag ska hinna göra ett glas oboy och mackor och sedan sätta mig och titta på NCIS innan jag gör ett litet försök på att sova. Brukar sluta med att jag blir helt stirrig och sedan hamnar jag vid datorn eller blir kvällssmsnörd, mer än vanligt alltså, och det är ju rätt svårt att somna när man är mitt uppe i ett "viktigt" samtal om allt och inget? eller hur? haha. Anywaaayz, Nu har jag ju sovit bra två nätter hemma hos min moster. Så det kanske räcker för ett tag. haha (;
Jag är "ledig" imorgon med, det bara blev så. Känner mig fortfarande lite smått ruggig sådär, förkylningen sitter än. Har fått en till kallelse till sös för vaccinering för säsongsinfluensan, men det kanske var den jag hade? haha who knows. Känns iaf lite smått onödigt efter de två svininfluensasprutorna. Det blir mkt sjukhus nu ett tag, men fan, jag har saknat det! det är kul när någon bryr sig på de sättet de gör där liksom.
Klockan tickar.. snart börjar ncis, och jag har inte stoppat in mackorna i brödrosten än. Haha! vilka jävla problem jag har.



hetthetthett. R.Pattz (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0