nobody said it was easy,

Nyss hemkommen från en rolig helg, eller ja, lördag och söndagförmiddag dårå. Fast idag har jag inte mått så bra direkt, men men! det får funka. Igår vare iaf kul, Julbord på Mårten Trotzig och det var väl sådär. Kanske inte det bästa kanske, haha. Sen gick vi vidare till ett fik och sen till nån pub, var väl hemma runt halv ett tiden i nacka.
Så vi sov där och så, sen har jag hängt runt på forum nacka hela dagen typ, helt okej. Köpte lite things igen.. haha.
Funderar på om jag ska se nån skräckfilm, eller kanske en beck film? vet faktiskt inte vad jag vill se. Kanske sex and the city filmen igen? haha, vi får se var det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0