Julafton!

Har ni haft en bra julafton alla små söta? (: det har faktiskt jag, förutom lite annat men det är som det är, kan jag leva med. Har spenderat dagen hemma hos min moster och morbror i ösmo. Johan och Tove var också där, pappa med. Var meningen att jag skulle stanna kvar över natten men jag ville bara hem! ville fixa massa saker och så. Vi drack glögg, kollade på Kalle Anka och åt mat, osv osv, öppnade massa julklappar och chillade galet. Fick massa fint måste jag erkänna! bortskämda jag (a) så tack alla som gett mig så fina julklappar! jag uppskattar det verkligen. Fick blandannat en spikmatta i julklapp, och det ska bli roligt att pröva den sen. De som känner mig vet att jag sällan slappnar av och är väldigt spänd hela tiden, stressad osv! så det kanske funkar bra på mig? mjaa man vet ju aldrig. Fick presentkort på kicks på 500 spänn och 1500 spänn från kommunen eller nått, vad de nu va ;p





lite väldigt intressanta bilder sådär. men alltid nått (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0