It's no suprise, that I got lost in your brown eyes.

Dagen började dessvärre sådär jättebra, haha! ville inte alls gå upp och när jag väl kom upp så hade jag bara 20minuter på mig att fixa mig och sådant. Gick ju sådär, men jag kom i tid till BUP iaf! Och det gick väl bra tycker jag? Så skönt att prata med någon om jag ska vara ärligt, jag behöver fan det alltså. Det blir nog jättebra det här. Nästa tid är på onsdag nästa vecka! tråkigt nog så missar jag klassens dag i skolan, haha, vi som alltid har så kul i vår klass på sådana dagar, men aja.
När jag kom hem satte jag igång att plugga, egentligen behövde jag inte, för min svenska lärare sa att jag kunde lämna in efter jullovet, men jag vill inte ha rester över jullovet så jag tog tag i det och skrev klart både frågorna och artikeln till boken "Ett hål om dagen" på en och en halvtimme typ. Hann renskriva också. Sen blev jag klar med hemkunskapsfrågorna igår (: fast vi har ju massmediaprov imorgon.. shiiiet, ska försöka plugga lite, men sen kan jag ju alltid göra om det efter jullovet sen. Spelar inte så stor roll liksom.

Haha, känner mig så duktig idag, vet inte varför, blir glad när jag blir klar arbeten. Haha, jag har blivit klar med tre "större" arbeten på två dagar, yaaay me?



Lady GaGa's musik, det bästa när man pluggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0