Fredag! wiiie!

Haha,yay för bra uppdatering igen! idag har jag varit upptagen hela dagen fan, eller jag har iallafall inte varit hemma nått knappt. Gick upp vid ett, relativt tidigt för att vara mig en "ledig" dag. Såååå jag satte igång och fixade mig lite grann, och sånt. Sen åkte jag med pappa till nynäs, vi handlade mat och shit på coop sen så var vi hemma hos min farmor, var och köpte en ny tv till henne och så installerade "vi" den, haha men jag var faktiskt med på ett hörn sådär, när de behövde hjälp med engelskan tyyyyp.
Efter det blev det ett stopp i ösmo och vi köpte lite thaimat! nu har jag typ städat av lite häääur, behövdes faktiskt. Tänt lite ljus och sådant, ska dammsuga efter att jag skrivit det här inlägget också.

Imorgon ska jag faktiskt på julbord i gamla stan med moster och morbror och Johan och Tove, haha, det ska väl bli kul, en ursäkt till att klä upp sig lite. Mer än vanligt (; Sååååatteh jag ska väl försöka rota lite i garderoben och se om jag hittar någonting passande. Funderar på min svarta klänning från Rare Fashion som jag inte använt ännu. Vore ju passande att använda den, men den är lite kliig liksom, haha, så jag vet inte om jag kommer stå ut med den riktigt.

Hur som helst så blir det hemmakväll för mig idag, ska ju ut och "röja" imorrn lite grann iaf, röja kan jag ju inte påstå kanske men nått händer ju iaf. Har köpt lite filmer och sådant så jag kommer sitta bänkad antagligen.
Laddar upp lite bilder!





senaste nummret av brittiska ELLE kommer jag förhoppningsvis ha tid för att läsa ikväll, ska ju fixa med ansiktsmask och allt sånt shiiiiet också. Stress?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0