En dag i haninge!

Har spenderat hela förmiddagen i haninge centrum, först gick jag runt och hade ingen aning om vad jag ville ha men sen lättade det lite. Var inne på Scorett en sväng och köpte mina drömskor, finally! Dyra men så snygga, ser det lite som en belöning till mej själv för att jag varit så duktig i skolan eller nått. haha! Riktigt glad blev jag iaf.
Så jag gick runt och loda där nåra timmar, tänkte lite, kollade runt, köpte lite julklappar till några. Träffade lite folk, var översocial, åt med pappa på taco bar. Allmänt trevligt sådär!
Usch, jag har sovit sådär jätte lite igen, somnade runt fyra inatt och sen gick jag upp vid elva! haha "jättelite" var det ja. Men jag är van vid att sova till typ halv två tre nånting.
Anyways, vad händer ikväll? blir nog lugn kväll för mej tror jag. Men vi får se hur det slutar!




visst var armbandet fint också? (:

Kommentarer
Postat av: Nikita

vart har du köpt armbandet? :)

2009-12-26 @ 16:52:34
URL: http://nickiish.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0