dan före dan ;p

Idag har jag inte gjort så mkt, bara slöat runt i nynäs ett par timmar, fixade lite julklappar och så. Sen åkte vi till ica och sen blev det ica i ösmo också, haha! Kul att göra något istället för att sova bort hela dagen, var faktiskt uppe vid halv ett idag, det ni! Riktigt ridigt för att vara mig egentligen.
Nu har jag tänt lite ljus, slagit in lite paket och städat lite grann, ska bara dammsuga som jag aldrig gjorde igår.. fy mig. Jävlar vad intressant det är för er när jag berättar om mina städvanor, eller hur? haha.
Det är ju faktiskt julafton imorgon! visst känns det konstigt? fast det kanske bara är jag iofs. Jag som alltid tycker att tiden går så fort, nästan för fort ibland om jag ska vara ärlig. Anyways.
Juste, måååååste skriva det här också, fick ett as sött julkort av Robin, så gulligt gjort av honom fan! <3

Har ni önskat er nått speciellt då? det har typ inte jag, eller ja, En iPhone skulle jag inte ha något emot att få, skiter i att dom är dåliga, snygga som fan! Eller en Sony Ericsson Xperia x1 vore ju inte helt fel det heller.
Men vi får se hur det blir, förhoppningsvis får jag nån ny mobil iallafall, hatar mitt cp till mobil jag har nu. haha! hårda ord..

Nu ska jag gå och göra något vettigare ett tag, bloggar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0