cause' i glow in the dark,

13 December redan? det har ju blivit lite av min grej att klaga på att tiden går så fort. Hah! Men den gör fakttiskt det. Nästa vecka får jag jullov tillexempel, tycker ni inte att tiden har gått liiiiite för fort?
Men man ska väl vara tacksam I guess, kunde ju gått jättesegt liksom. Jag pallar egentligen inte riktigt de sista dagarna i skolan, men det är bara att gå dit. Det finns inga prov kvar att göra, inga redovisningar, och heller ingen press.. så då ska det väl inte vara något problem? hoppas det iallafall. Sen är jag ju ledig på onsdag, och på tisdag äre typ fotbollsturnering. 8B mot 8C, hell yeah att 8B (vi) vinner! inte för att jag är med och spelar men iaf, haha. Min dag har sett ut typ lite såhär; sova, gå upp, äta, sova, kolla på sex and the city, sitta vid datorn, sova, duscha. haha, erkänn att det är rätt sorgligt hur tråkigt jag har det ibland. Men det är rätt chill så det gör inget.

Nu ska jag välja kläder till imorgon, sen ska jag försöka äta något. Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0