and I lose all my sences,

Jag tänkte skriva ett relativt långt inlägg om något viktigt, för att.. fylla ut lite grann. Men när jag väl kom hit tog det stopp. Vad hände med alla uppsats-långa disskutioner jag brukar ha ibland? på min förra dator fanns det sjukt många dokument om allt och ingenting. Saker som jag tyckte var viktigt just då.
Det är allt från dokument om kärlek, musikärlek, "riktig" kärlek, vad man nu definerar det som, och random prat.
Jag saknar min gamla dator, just därför att det fanns så mkt minnen på den. Såklart finns den kvar i huset, men det blir ju inte att man använder den så mycker längre. Den har varit med ett par år den..
Haha, men nu ska vi inte prata om min gamla dator, detär ju inte intressant? haha. I guess not.

Jävlar vilket dåligt inlägg det här blev hörrni, tillbaka till nuet, jag ska snart in i duschen, fräscha upp mig lite och sen blire paradise hotel! det gillas starkt. Synd att avsnitten är så korta bara. Man kan ju inte annat än att älska Jackie! gillar också Cimon starkt på nått sätt, hoppas någon av dom vinner skiten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0