-

Just nu är det 1 dag och 19 timmar sedan jag uppdaterade sist, yaaaaay meeee. Idag har jag typ sovit, dampat, osv, det vanliga liksom. Sov as dåligt eftersom min hosta halvt dödar mig, det gör fett ont liksom. Men aja.
Nu har jag iaf packat och shit för jag ska hem till min moster senare, imorrn ska jag ju till bup så hon ska följa. Lite smått nervös faktiskt, om jag ska vara ärlig. Men det ska nog gå. Får se om vi gör något efter det!
Hemskt ledsen för den sjukt dåliga uppdateringen men jag har bara sovit bort de senaste dagarna, men jag börjar må lite bättre nu. Mest täppt i näsan och hosta nu typ. Meeeen det ordnar väl siiig.
BTW så bakade jag lussebullar med mamma igår, eller jag var bara med och bakade dom typ i slutet men iaf, de blev faktiskt rätt lyckade och det var faktiskt kul att göra något lite "tillsammans" sådär. Händer inte ofta här ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0