-

Hahah, har ni sett nya ica reklamen? jag dog.. hahah..
Men iaf, sry för att jag varit så jävla off hela igår och sånt men jag var lite upptagen liksom ;p Jag hade det jättemysigt med someone iaf, mer behöver vi inte säga här! <3
Anyways, idag ska jag inte göra nått speciellt, kanske gå ner till Tina, är du hemma idag? men jag vet inte, får se hur jag gör med det. Måste göras nån gång iallafall, men jag har ju hela dagen på mig så.
Ska köra lite spikmatta för jag har så jävla ont i kroppen idag, misstolka inte. haha!


Just nu är jag lite för.. förvirrad? neaj, fel ord.. uppspelt kanske? för att skriva ett ordentligt inlägg, så vi tar det eventuellt senare.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0