where were you when everything was falling apart?

the fray - you found me

Idag hare inte hänt så mycket, erkänn att 50 % av mina blogginlägg börjar med nått i den stilen? damn. jag är fan inte bra på det här. haha, iaaaaaaaaf! så har jag varit med Alice, Tina och Elin hela dagen typ, eller Elin åkte vid fem, tina drog vid sex eller nått och alice drog för ett tag sen. Så nu sitter jag här.
Vi gjorde inte så mkt, satt vid datan och lyssnade på musik, gick upp till mig, kollade på sex and the city, osv..
FAAAAAAN VAD TRÅKIG JAG ÄR.
haha,
Ikväll vet jag inte vad som händer. men aja, vi får se!

"hur många här började supa innan klockan 12 idag?"



haha, snygg man är när man spelar kubb, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0