söndag.

På loven hatar jag normalt inte söndagar, men annars, så vet nog alla som känner mig, att jag seriöst har något emot söndagar. Att jag hellre sitter inne och lyssnar på min musik än att vara ute, att jag hellre sitter inne och glor på en söndag än att göra nått. Är det bara jag? jag har liksom aldrig nån ork, haha, jag hatar söndagar!
Finns inget värre än att vakna upp till en totalt onödig dag och veta att nästa morgon måste man gå upp vid 07.00 igen.
Well, nog om det. Vad har no gjort idag? jag har sovit till 12:05, sen satt jag vid datorn ett tag samtidigt som jag fixade till mig och sådant, vid tre gick jag till lillan med a&t och köpte glass, gick hem till tina och satt där, jag och tina låg i sängen och prata och dampa (hahah) Sen kom jag hem typ nyss, ville kolla på The rachel zoe project på trean, säsongsfinal nu ju, nån annan som kollar på det?



igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0