så länge vi båda andas..

Kom hem från sjukhuset vid typ 10, sen har jag sprungit runt och gjort lite olika saker, fast egentligen har jag mest suttit här. Har sovit typ fyra timmar högst, as najs! haha, nej egentligen inte men jag somna inte förns två. aja.
Det gick typ bra på sjukhuset, och jag åt tillochmed en macka till frukost, fick värsta rycket på pressbyrån och köpte en macka innan klockan ens hade blivit 7, skumt va? haha, jo lite faktiskt. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik, kollar lite smått på satc, och när pappa kommer hem ska vi kolla på en såndär dvd med "hemmabio" anläggning till mitt rum, min dvd strejkar liksom lite ibland, och det förstör ju skivorna! bäst vore ju om man kunde hitta en med usb ingång men det ska ju inte vara SÅ svårt. Så det är planerna för idag, skolan börjar ju imorgon och det blir ju.. intressant är rätt ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0