Nynäs med tina och nya Beck filmen!

Idag var vi i nynäs dåra, efter en lång skoldag, gick till 16.00, hkk, eng, håltimme, so, slöjd, matte. Kul? nej. haha, aja, på matten satt jag och ritade tvättbjörnar som liknade katter och läraren bara skrattade åt mig. haha, vem fan tänker klart när man sätter en mattelektion från kl 15-16 på en fredag? LOL!
Hur som helst, efter skolfan gick jag hem, duschade och sånt, för sen skulle jag och tina till nynäs och kolla på nya Beck filmen, I stormens öga. Tyckte den var bra, faktiskt, lite sorgligt och mycket biljakter men. haha, bra var den! när den var slut så gick vi runt halva nynäs (well... not really) men iaf för att det var så lång kvar innan bussen kom, så vi gick runt, sen gick vi till busshållplatsen och dampa lite där. sprang runt med city tidningar, lekte catwalk osv., sjukt kul!
Såååå lite bilder








och på hemvägen började det regna också. roooooooligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta bilder på mig -.-

2009-08-29 @ 10:29:12
Postat av: Anonym

www.trollerinatina.blogg.se

www.trollerinatina.blogg.se

www.trollerinatina.blogg.se

www.trollerinatina.blogg.se

www.trollerinatina.blogg.se

2009-08-29 @ 10:31:04
Postat av: Amiee

I want to go to Stockholm :(

2009-09-01 @ 21:18:44
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0