jeden tag ist ein kampf mit dem eigenem stolz

Kom precis hem från Tina, har typ haft fullt upp hela dagen, eller jag har knappt varit hemma iallafall. Gick upp vid 10, fixade mig och så, drog ner till tina och sen drog vi till nynäs. Tina skulle vaccinera sig men eftersom stackarn hade feber så gick det inte, bara att boka en ny tid och åka hem igen. Innan hade vi hängt i hamnen och lite sånt.
Efter det har jag typ bara varit hemma hos tina, hon bakade paj till sin pappa som fyllde år, och jag och alice satt vi datan och dunkade musik. Efter det så tittade vi på lite film tills de andra kom, och då bänkade vi oss framför datorn igen. haha, värd dag? yesyes.
Hur som helst så är jag så jävla trött nu, liksom trött i hela kroppen, psykiskt utmattad, kroppen vägrar typ. Funderar på att ta en dusch och sedan sätta mig här igen ett tag, men jag vet inte. Känns som jag inte pallar nått annat än att sitta här,
Well, ett glas vatten blir det nog iaf! vi hörs!




singstar nörden herself. suddig bild ab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0