JAG HATAR DET HÄR!

Jag hatar vårt jävla schema helvete. fan ta det, fan ta den som gjorde det helt konstigt, fan ta den som anser att det är helt okej att gå till kl 16 på en fredag, och sen ska man hinna plugga också. just.. fuck it.

Aja, förutom det vare väl okej, istället för Dylan så fick vi Johanna som mentor, men jag har ju fortfarande Maria, det känns ju lite bra iallafall, men jag kommer sakna dylan fan. Nu sitter jag här och dampar på schemat med Sara, haha jävligt många namn i det här inlägget, men iaf, och lyssnar på lite musik, kämpar igenom tillbaka till verkligheten deppen medans en massa annat skit händer. Jag ska fan byta kompiskrets och bli problem barn, just to show them how wrong this is. Nej men seriöst, ska ta av sminket och fixa en ansiktsmask tror jag, så jag har nått att göra,
Och bara för att alla ska förstå hur förbannad jag är ska jag dunka lafee på de nya högtalarna..


Hur fan tänker man?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0