In every loss, in every lie, in every truth that you deny.

Efter att spenderat den senaste halvtimmen med att försöka hitta en bra visningsbild på msn, utanstörre framgång, blev till sist en cambild, haha, aja. skit samma. Vaknade, eller ja, gick upp vid 12, efter att mobilen pipit ett par gånger, fattar inte folk att man sover liksom? haha, men iaf, jag gick upp, sen hamnade jag här. konstigt nog.
Idag ska jag fan försöka göra nått viktigt (och när jag säger det så har nästan halva dagen gått redan, whatever) kanske träna, tänkte gå upp och "jobba på brännan" ett tag, det är ju över 30 grader utanför oss här så, det vore ju najs. Ikväll ska jag nog se nån film, eftersom alla är upptagna typ, exept me, like always. haha, lyckat. Nej nu ska jag terra mamma med min musik, det är najs!



ärret börjar blekna lite smått, äntligen. Mina små ärr uppe vid halsen syns dock, men det stör mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0