i used to rule to rule the world

Sitter i husvagnen.. eller, egentligen i tältet men iaf, vid husvagnen. Inne på mammas data och hade nyss en disskution om vem som hade mest intressant blogg, hon verkar inte riktigt fatta det där än.. haha, ju mer man uppdaterar och mest aktiva listan och allt sådant egentligen oviktigt. MEN hur som helst, pappa sa även att han tyckte att jag mixade många olika språk på bloggen, THATS WHY I'LL KEEP DOING IT!
Umm.. aaron ringde igår kväll, haha, men jag vägrade svara eftersom om han ringer mig så får ju jag betala, och sen kändes det lite dumt att sitta d'r och prata engelska liksom. när alla lyssnar. Men iaf.
Ikväll ska jag åka till min moster, och imorgon ska vi se Lady GaGa på Grönan! as najs! Tove och Johan ska typ med.
Och jag har klädpanik, har ju hela min garderob hemma, så det är ju lite svårt att planera liksom, man kommer ju fan inte ihåg vad man har!



all time low - damned if i do ya (damned if i dont)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0