God morgon!

Har fixat till mig lite grann, vaknade vid tio för att danne stod och skällde som fan, blev sjukt irriterad och stod och skrek på honom ett tag, haha, börjar bra det här! Ikväll ska jag nog ha en mysdag för mig själv, eller nått, vi får se. Tina ska på nån kräftskiva och alice vet jag inte vad hon ska göra, såååååååå.
Pappa är typ och målar nån stans, jag är irriterad på att mamma inte vill åka till nynäs för egentligen vill jag kolla på den där marknaden, inte för att det är så speciellt kul men så att det händer något iaf.
Men istället för det så sitter jag här med lite energidryck och laddar ipoden. Jag får väl dunka musik hela dagen.
Seems like a good day.
Neeeeeeeeeeegaaaaaaaaatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv. sorry.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0