förlåt!

har varit lite lite blogg och mycket plugg, haha, eller ja, har nästan bara gått hem och lagt mig efter skolan för att jag är så jävla trött, kanon kul! nja. not really, men en rolig sak är ju att vi slutar 13:45 imorgon, vi har inget block.
Sen efter det är det freeeeeeeeeeeeeeeeedag! så jävla najs, hoppas det händer nått iaf lite kul.
Har precis (eller precis och precis, på håltimmen förut) att skriva på ett såntdär papper så jag ska få lite pengar förhoppningsvis! Och om en månad så fyller jag typ år också, roligt. eller ja. skit samma. vet ju iaf inte hur jag ska göra med skiten. Här är vi positiva allt! haha aja.


Kommentarer
Postat av: Ali

Haha fin bild alltså xD

2009-08-27 @ 18:21:08
URL: http://alienne.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag snodde bilden.

2009-09-28 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0