as the sun goes down..

OJ. så hade vå glömt att uppdatera igen dårå, hemskt ledsen.. hah, egentligen inte men jag vet ju att det finns ett par som läser, right?
Ajaaaaaaaaaaaaa. hade sjukt svårt att somna, mycket som händer, mycket som förändras och sådant skit, jag.. äh. skitsamma. Hur som helst så har jag bara varit med alice och tina idag, samma som alltid, haha.
Kom nyss hem från tina och sitter och lyssnar på låten Om du lämnade mig nu, gud vad jag älskar den låten. seriöst. haha, så fin!

Usch.. skolan börjar snart, så jälva.. drygt. det är vad det är, irriterande, vart tog sommarlovet vägen? men det har iallafall varit ett otroligt bra sommarlov, för att vara mig liksom. could have been worse, liksom. Dagarna på åsvik, dalarna, gaga på grönan, dagarna tjejerna och jag inte riktigt gjort någonting men ändå hade vi väldigt kul, haha, nu blir jag helt känslig också, lyckat! A&t vill att jag ska gå och möta dem uppe vid lekparken, så jag ska väl göra det,



snygg man är med håret utsläppt, random slapp dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0