-

Rubriksbrist igen, hemskt ledsen. Men jag kämpade faktiskt i en timme innan jag gav upp, så liksom, jag försökte iallafall. Vaknade för ca 18 minuter sen, typ, alice smsade nånting och det var ju ingen idé att försöka sova mer, jag kan inte alltid sova bort dagarna liksom. (Som om det är mycket bättre att sitta här, men iallafall)
Dagens planer är inte många, tror jag, har inte kommit på något viktigt ännu, om det är varmt tillräckligt så kanske man kan sola lite, eller nått. Roligt va? '

Igår kunde jag verkligen inte sova, och om det berodde på regnet som inte ville sluta smattra, eller om det var tankarna, eller om det var för att det var så jävla kallt vet jag inte, hur som helst vet jag att jag stängde av iPoden vid kvart i 4 nånting. As kul, verkligen, haha. Men aja, Nu ska jag nog gå och ta en dusch, fräscha upp mig, fixa en ansiktsmask, raka mig, fixa naglarna, sådant! peela läpparna med socker.. som jag gör, pröva det, får verkligen bort det "frasiga" på läpparna.




Lady GaGa - Boys Boys Boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0