"Pippin är död"



My day has been actually really good, nothing special, back to the regular and stuff. Like, up at 7, done at 7,25 and then go down to Tinas house. Back to the rutines, not fun but what the heck are you supposed to do.

Haha, nej nu ska vi prata svenska. dagen har varit full av damp och ofattbara skämt som ingen utanför vår "krets" skulle förstå, som tillexempel vem ser det roliga i att kasta en apelsin fram och tillbaka? eller att slå på en dörr med en grytlapp? hah, vi är såååååååå normala.
No:n idag var inställd och det var rejält skönt faktiskt, vi drog bara hem till mig och satt och glodde i en timma typ.
Vi fick typ 80 minuter håltimme, för att vi inte hade nån lärare, det behövs liksom ibland.
Efter svenskan så drog jag hem, didnt palla mer liksom, sov i typ 4 timmar och sen gick jag och tina ut med ellen, sen så lämnade vi henne och så hämta alice. Hah, det var så klockrent när ellen juckade på tina och tina ba "dansar hon?" liksom, ja precis, det är verkligen det hon gör. fast jag garvade bara. Imorgon äre fredag and thats reaaaaally good, måste till banken och fixa en kod till mitt bankkort, sen så ska jag försöka få iväg mamma till haninge eller något såndat, behöver shoppa men kul att shoppa i nynäs liksom.



väldigt intressant bild på vad jag hade på mig idag, långt svart linne, vitt linne och "thrashade" jeans.
och eftersom jag vet att ni bryr er så mkt så lägger jag till att jag även hade en blå sjal och fred perry skor till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0