map of the Problematique - Muse

rukriken = dagens drog låt. Har drogat alla låtar från HAARP live cdn idag.
Muse in my heart! <3

Dagen har gått ut på att soooooooovaoch sitta vid datorn och snart måste jag gå och äta, palla men aja.
Sitter och kollar på mitt favorit program på tv, NCIS och dampar för jag har inte kollat ordentligt just nu, får väl kolla reprisen. Måste skaffa hela säsongen sen när den kommer ut! (eller den kanske har det? måste kolla sen)
Ikväll börjar även nya säsongen av Hells Kicthen och det ska man ju lungt kolla på, Gordon är fett skön ju!
Imorgon blire en såndär sova hela dagen och dra runt dag, skönt men ändå tråkigt, pallar ju inte så mycket annar för den delen men whatever.
Ska på behandling nästa vecka så det ordnar sig, får även LÅÅÅNG helg nästa vecka eftersom jag kommer va ledig på valborgsafton, sen äre ju 1 maj. Thats good, och btw tina, hur blir det med våra planer? hah.
Hur som helst, nu ska jag vara social och lyssna på musik.
peace.

With you, I think I can see clear, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0