love is drug is my medcine, stay with me honey, stay with me

Hejhej!

Sitter här och försöker komma på något vettigt att skriva till ett skolarbete och lyssnar lite på musik, John ME för tillfället, låten Paris just nu. Riktigt mysig musik faktiskt! nått jag rekommenderar.
Sov till ett, skulle ha sovit längre men jag ville bara upp och göra nått istället, om ett tag ska jag och mamma dra ner till konsum och köpa lite saker så vi kan göra tacos ikväll, myyyys, ska försöka tigga till mig lite godis också, haha.
Nu ska jag nog fixa till mig lite så man inte ser helt ofräsch ut om man ska ner dit, man lyckas ju alltid träffa någon som man känner till så. haha, lika bra liksom.



21/6 @ parc des princes i frankrike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0