love all the little pieces of me,

dagen var typ sjukt seg, börjades med tyska, sen no (vi fick nya platser men det blev åt helvete) sen svenska, eng, matte och block. Hade möte med maria, mamma och pappa om mina ig varningar och de, gick väl sådär. Kände mig sjukt pressad i det där lilla rummet och ja, det blev lite stört. Aja, man kan inte vara trevlig hela tiden.
Gjorde engelska prov på engelskan, kind of screwed it up. Fick två små stavfel, helvete! aja, vi får se hur det går på andra delen av provet. Förutom det så måste jag bli klar med no:n, btw alice, får jag skriva av ditt papper i helgen?
Sen måste jag göra svenska och massa shit. Känns som om inget kommer bli gjort men men.
Imorgon är jag dagens crew och börjar kl 8, känns rätt soft med tanke på att man inte har nå lektioner.
Thats good.
Var i nynäs en sväng också, köpte lite saker, smink blandannat, underkläder och lite tröjor. Brände nåra tusen på det, heh, sen var vi på banken (well, vi var där innan vi shoppa men who cares) fixade också bankkort och legg till mig.
Typ asgarvar bara av tanken på mitt id kort, fyfan vad kass bilden blev, ankans återkommst hell yeah.
Men han som fota var kul, ba "neeh. vi tar om den där va?" haha, aja. bättre än passet, passet kommer jag fan aldrig visa för någon som inte har med det att göra. Aldrig. Fyfan vad ful jag var.

forbidden to remember, terrified to forget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0