I've waited so long, for someone like you to come along.

Heeeej bloggen!

uttråkad till 1000 här, så jag tänkte att jag kan väl kraffsa ihop ett litet inlägg i brist på annat.
Sitter här och försöker planera ett skolarbete om "orättvisa" och jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om.
Får väl se hur det blir, ska försöka göra det imorgon så jag får någonting gjort iallafall.
Imorgon kommer det nog inte hända så mycket, skulle träffat en men så ställde jag in av olika orsaker. så blire ibland!
Ska soooooooooova halva dagen har jag bestämt iaf, så kul ska jag ha det. Hoppas det blir fint väder så man kan sitta ute eller något.
Nu tittar jag lite på Scrubs och lyssnar på John ME, fett bra låtar han hade på sitt album, gillar hans "råa" röst.
Anyway, nu ska jag nog gå och lägga mig, jag behöver faktiskt inte vara uppe längre.



en gång i tiden hade man röd lugg. ehm. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0