i miss beeing so "pathetic in love" with you. actually.

you remind me of how it once was,
and you always remind me how hard it is to forget,
you're always so stunning,
that it makes it really hard for me to let go.

Well, dagen började typ 6, hade sovmorgon till halv tio, så egentligen vare inte sådär jätte kul, låg bara och irriterade mig och tänkte på saker, thats happening. changes. appråpå det så har jag show & tell på engelskan, måste komma ihåg att mejla min lärare om att jag inte kan göra det. Kul va? känner helt enkelt att jag inte klarar det, och då är det så liksom.
Tina var "dagens crew" idag btw, fett sött, vi stod och pratade med henne ett tag i kafeterian och sen satt hon med oss när vi hade lunch också, på fredag är det min tur! ser inte fram emot det men skönt att slippa de flesta lektionerna iallafall. Vi hade bara fyra lektioner idag så det var rätt okej, dock så verkar det som om alla lärare vill tortera mig med en massa muntliga redovisningar. kuuuuul. naaaat.
Imorrn ska jag på nått jävla möte med min mentor, för att jag inte är godkänd i två ämnen. sadly. men efter det ska vi till nynäs och banken and so on, så får jag mina pengar äntligen insatta på kontot, geil!
måste köpa en ny foundation och concealer, så lite sånt blire nog iallafall.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0