"Herreguuuuuuuuuuuuuud"



Har varit lite off men det är för att jag tältat med Tina typ hela helgen, och ja, tältat som är tältat ute. Bara det avslöjar ju att det var lite kallt. Jag var helt övertygad om att jag skulle dö andra natten och första natten var inte lika kall som andra.
Aja, det kunde varit värre och det var ju fan vi som gav oss in på skiten. Har man tur så åker man ju på en förkylning iallafall, I really really hope so. Känner mig fan redan rätt förkyld men vi får väl se.
Well, vill ni veta vad som hände?
Tina och jag har typ haft idéen att tälta ett tag nu, och när hon ringde i fredags och frågade bara kunde jag inte säga nej. hah, så anyway, det var bara att packa och sedan dra ner till henne, dante och R var här en sväng också. Så vi var med dem ett tag. Hur som helst, eftersom mitt tält är kvar ute på åsvik fick vi sova i Tinas typ minimala tält, ni kan ju gissa hur litet och trångt det va? hah, man fick fan knappt plats med benen liksom.
Men det funkade, ikväll ska det bli så jävla skönt att sova i sin egna säng. så jävla skönt.
Hur som helst, andra natten var heeeeemsk, hade världens huvudvärk hela kvällen och kylan gjorde att man andades "moln" Jag var typ vettskrämd för att frysa ihjäl i sömnen, men det kändes lite bättre när tinas mamma slog på tältet för att "kolla om vi levde" och jag hörde det. haha.
Igår så körde jag och alice och tina även singstar, like old times. Vart lite abba den här gången, kul med lite varaiation från den där "svenska schlager" liksom.
Alice lyckades vinna över mig en gång och vi blev lika förvånade båda två, haha, men jag blev så distraherad för vi prata i telefon samtidigt.
Hände inte så mkt idag heller, var till nynäs med a&t iochförsig, träffade en där också. heh. MEN det pratar vi inte om här.

Btw så beställde jag en ny iPod idag, finally! dags att säga hejdå till min gamla rosa sega 4:gigare. Nu blir det en silvrig 16 gig. niiiiiiiiiiiiiice är en stad i paris.
Men nu ska jag försöka komma ifatt på alla bloggar och skriva lite på en sak,
tchüsski!



(hade ingen bättre bild på min kära cp:ade ipod)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0