get out of my head

Hoooooow areeeeeeee yooooooooou?
Jag mår bra iallafall, har hunnit med massor idag känns det som, satt i solen och försökte få lite bränna och sen så körde jag 20 minuter spinning och efter det så städade jag också. Sen hann jag sova rätt länge.
That's good, men dagens stora minus är att helgen redan är slut. det är ju inte så kul liksom, men hur som helst så var min helg as bra, i fredags så var jag och handlade lite i haninge, och i lördags var jag med boyfriend typ.
Vi hade mys iallafall. ily <3 hah.
Hoppas nästa vecka går fort, för snart ska jag ju till tyskland också, och det längtar jag något enormt till, ska bli fett kul och eftersom jag m&g till konserten så längtar jag bara mer! det är inte alls lång tid kvar nu. mjau.

Jag har märkt att när jag inte underhåller mig så blir jag väldigt derimerad och sånt, så nu ska jag försöka underhålla mig och kanske ta 20 minuter till på träningscykeln eller göra lite situps or something, kunde ju behövas.
Känns fett bra att vara igång med träningen igen, måste verkligen nu ett tag, lyssnar man på musik under tiden eller pratar med någon så går tiden ändå rätt fort.
Ikväll ska pappa grilla! typ första gången på det här året så det blir mys, se om vi kan hålla sams bara. heh.

Nu ska jag sitta här och kolla/svara/radera mejl och sånt shit, måste fixa lite på lafee-bloggen, som ni vet så driver jag ju svenska officiella sidan, im a brag-bicth today förstår ni. Nej men seriöst, peace out och så hörs vi sen.
Until then, lyssna på den här otroligt braiga låten med Lady GaGa feat. Rihanna



(watch in HQ annars så äre ingen idé)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0