Do you get, do you get a little kick out of being small-minded?

Även denna kväll drogar jag Fuck You - Lily Allen, kul kul. Har typ varit med alice hela dagen, vi gjorde inte så mycket direkt, dampade, lagade mat, sprang runt, sen var vi ner till konsum och på hemvägen började det regnade, hell yeah för de gratis city tidningarna vid shell. Nog för att det slutade med att ingen hade tidningen på huvudet, men det var kul att riva sönder den och sånt. Alice fick bläck på fingrarna och skrek " JAG VILL INTE VARA SVART PÅ FINGRARNA!" hah, fett kul vi hade iaf. Dock så sa jag inte så mycket idag, de närmsta vet varför så jag behöver inte gå in på det.
Tina är i dalarna och det suger, alice och jag ringde henne förut och det var väl kul, palla att hon ska va borta tills på söndag asså. Men jag och alice klarar oss!
Nu ska jag försöka komma på något att ha på mig imorgon, och sen städa av lite här.

peace.

I wanna break the mold, I wanna break the stereotype
Fist in the air I'm not going down with out a fight
It's my life, and I'm not sitting on the sidelines watching
It pass me by
I'm leaving you my legacy
I gotta make my mark
I gotta run it hard
I want you to remember me
I'm leaving my fingerprints
I'm leaving my fingerprints
I'm leaving my fingerprints on you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0