Complicated

Jaoo. Dagen för sammanfattas med det alltså. Not saying why though. hah.

Har inte gjort så mycket idag, sov till halv två, var uppe ett tag, gick och la mig igen sen så gick jag upp och duschade och fixade mig och så vidare. Tittade på tv och var med a&t ett tag, vi pratade om en grej och alice agerade psykolog.
Det är mycket som händer och man vet inte riktigt vad man ska göra, men vi får hoppas att det ordnar sig sen.
Eller hur det nu blir. Har ingen ork till att reda ut allt just nu men men.
Enough about that, mina valborgs planer is really really tråkiga. Typ ingen pallar göra något med mig och jag vill liksok bara ha tjejerna samlade men de vill inte heller. tråkíga saker det där. Men jag får som om jag kan övertala dem till något, heh.

Imorgon blire hejhej sös, ska försöka införskaffa lite saker på apoteket när man ändå är där, måste ha ögonmakeup remover och lite sånt najs. Vill också köpa lite annat men det blire nog inget av. Man får ju inte hoppas för mkt vettni.
Nu ska jag gå och testa lite sminkningar tror jag, försöka underhålla mig så att jag inte börjar tänka på en sak.
Kanske ska kolla på twilight sen, måste välja kläder till imorgon också.

peace.


Kommentarer
Postat av: Chapling

Om jag får en glass så följer jag gärna med^^

2009-04-29 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0