7:de April

Hellllllllllo!

Dagen började på sös, vi träffade underbara sjuksköterskan (sjukskötare kanske man säger) Mats, länge sen! han var med för två år sen när allt var riktigt åt helvete, han betyder. Anyway, min moster hängde på, vi skulle in till stan sen så hon åkte med pappa och mig in, pappa drog efter att de satt nålen på mig. Medicinen tar runt 50 minuter att få så det går fort, sen tog vi bussen ner till slussen och sedan tunnelbanan till centralen. Det blev lite shopping och mycket mycket prat om onödiga saker. sånt behövs ibland, koppla bort allt ett tag liksom. Lägger upp lite bilder sen!
Nu ska jag förhoppningsvis gå ut med alice på promenad om hon pallar, hope so!

peeeeeeeace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0