20:de april


Idag äre den 20:de april och det betyder att det är EN månad kvar tills jag åker till tyskland.
En månad kvar till att komma bort från sverige.
En månad kvar tills jag får se LaFee live.
En månad kvar tills jag får träffa LaFee (ja, blev inbjuden till meet&greet av hennes maneger)
En månad kvar tills äkta konsert lycka.
En månad kvar tills jag kan lämna lilla äckliga sorunda.
En månad kvar tills jag kan bo på expensive hotels och äta på restuaranger varje dag.

Längtar jag? HELL YES!



20/5 - vi åker till helsingborg, bor en natt på hotell där.
21/5 - vi fortsätter ner till tyskland (köln) med färja och sånt.
22/5 - LaFee konsert med Consu och Meet&Greet.
23/5 - Heldag i Köln, der kölnerdom und viele viele mehr!
24/5 - vi på börjar resan hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0