update; vad fan hände?

Senaste månaden.. känts som år, fast det bara varit någon månad. Det slog mig igår vid ett nattligt samtal med Jim.
Sjukt. Äckligt sjukt. Förutom det, bor typ hos Jim. "Hemma är där de man älskar bor" I guess. Man är där man trivs och mår bra, om man själv får välja. Än så länge har det inte varit något större problem.
Försöker samla kraft till att ta mig till Sunnerby imorgon, byn gud glömde. Äckliga lilla bonhåla, äckliga lilla falska byfan. Typ så, så jävla mycket skit där så ni förstår inte. Men det är sådant som ska tacklas det med, inget mer med det.

Har iallafall lyckats ta mig till Sös idag, duktigchey. Kom hem med en misshandlad arm och ben. C0000LT. Åt subway när jag kom hem och nu ska jag med till Willys snart. Fina människor man har runt sig, yesyes.

Ville bara berätta att jag lever.
Pöss.

Kommentarer
Postat av: Felicia - 18 år & lyckligt gravid

sv: Tack så mycket! :)

2011-05-02 @ 10:28:04
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0