thoughts

En något seg måndag stod på schemat och imorse var det alldeles för svårt att komma upp, men tillslut gick det. Skoldagen börjades med klassråd då jag fick vara ordförande (skoj) sedan block då min sär-matte som vanligt var inställd. Sen lite matte, sen lite tyska. Fick tillbaka provet och jag gissar på VG nånting då vi inte fick några riktiga kriterier. Sen blev det hål i två timmar, sen hemkunskap, ett prov och jag tror det gick rätt bra.

Allt är lite snurrigt idag, vet inte riktigt varför. Antar att det är så ibland bara, det känns liksom inte dåligt, heller inte speciellt bra. Någonstans mittimellan skulle jag gissa, men vad står det för egentligen? Var hos Jim ett tag idag iallafall, rätt mysigt sådär. Och jag fyller år imorgon för alla som redan har glömt, känner inte direkt för att köra en repris på förra årets födelsedag.. satt själv i mitt rum på kvällen och åt tårta, haha, lyckad jag är :)

Aja, nu blir det av med sminket och lite outfit-planering tills imorgon, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0