look of today



Typ så ser jag ut idag.. Kom precis hem från SÖS, vart ett möte med Eva-Britt, Calle, Ylva och Maria. Antar att det var ett positivt möte med massor av "framsteg" men jag har så svårt att ta till mig sådant. Det negativa brukar alltid väga mest därför har jag lättare att ta till mig sådant. Nu sitter jag iaf och försöker äta lite, har inte hunnit det än, och det känns typ som om jag inte hinner nu heller. Måste sätta ungefär 100+ glosor i engelska tills på torsdag, och jag FÅÅÅÅR inte missa en enda. Får inte.. Sen typ 20 glosor i tyska tills på torsdag med, men det är nog inte så svårt. Dessutom har jag lite texter i svenska att finslipa lite. Fick en kallelse till sjukhuset på min födelesedag också. FML. Har iofs blivit sövd och grejer på mina födelesedagar tidigare, men åh.. jag pallar fan inte.

Puss på er, försök att vara mer positiva än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0