Fredag!

Undersökningen imorse gick asbra, behövde inte vänta eller så och ja, allt gick jättebra. Är så rutinerad på att sövas och det där och jag älskar känslan, så jag längtade som bara den! min narkosläkare Magnus höll mig i handen tills jag somnade haha! Sen frös jag tydligen när jag vaknade, inte för att jag kommer ihåg det. Men jag hade iallafall värsta täcket på mig då. Ijämfört med i våras när jag sövdes för samma sak så verkar det ha gått bättre nu, förut kunde jag knappt äta efter och det kändes som värsta bakfyllan hela dagen ut. Idag är det myyycket klarare, skönt! Alla tar så bra hand om en där så man känner sig otroligt trygg!

Nu typ sitter jag här, har sovit ett par timmar och städat av lite. Fortfarande liiiite trött så stannar nog inne hela kvällen, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0