dåliga dagar

Det är söndag och allting känns väldigt skört. För mycket tankar, för lite tid. Ingen plats för att bli distraherad. Det är söndag och allt runtomkring är så långt borta. Tankar för vad som händer sen terroriserar mig och jag upprepar i mitt huvud att jag har inte tid, tänk på något annat. Lämna det nu. Ingenting känns rätt, ingenting känns egentligen fel. Ingenting är som det borde vara, eller?
Men jag vet en sak, som jag tror jag är säker på. Men det blir left unsaid tills vidare.

Neaj, nu ska jag langa lite MVG-Svenska texter så jag blir distraherad ett tag. Jag älskar att skriva, kul att vi arbetar med ämnet "Kärlek" just nu också.. Lite skrattretande :)

Puss på er finaste finisar, mycket kärlek till er där ute som gör mina dagar trots allt som händer!






Contagious Chemistry - You Me At Six

Kommentarer
Postat av: Jim

"Ingenting är som det borde, men det är nog som det ska"

2010-09-05 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0