-

 

Jim tipsade om den här låten, nu har texten etsat sig fast på min hjärna. Jag menar, hur fin är den inte?
Förövrigt har dagen varit en riktig tänkar dag, har gått igenom mitt liv i huvudet om och om igen. Vad vill jag göra med behanlingarna mot sjukdomen? vad vill jag sen? hur ska jag göra för att få grymma betyg? hur ska jag orka med allt det, samt balansera mitt "vanliga" liv? mycket frågor och lite svar, presationsångesten och stoltheten gör sig påmind. För i helvete, låtsas att du är stark, inte kan man visa sig svag? det har aldrig varit okej i mitt huvud.

Men jag försöker, försöker för mig själv, för alla andra jag bryr mig om, för min framtid. Mer än så, kan jag inte göra. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0