Notes about nothing

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Josefin och Tinis.
2. Personen du pratade i telefon med: Pappa.
3. Du fick SMS av: Tina.
4. Du kramade: Josefin.

IDAG
5. Kläder: Vit tröja med tryck, svart kavajgrej, svarta byxor.
6. Bättre än igår: Vet inteeee.

IMORGON
7. Är det: Skola I guess, slutar tidigt dock!
8. Planer: Skola, sen kanske ösmo eller nått.
9. Något tråkigt som händer imorrn: Musik.. shoot me.


FAVORIT
10. Nummer: Va?
11. Färg: Svart.
12. Årstid: Sommar.
13. Saknar du någon?: Mja... NUSSE!
14. Humör för tillfället?: Funkar.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: Snoozade 10 min.
16. Vad åt du sist?: Thaimat!
17. Vad irriterar du dig på?: Det mesta.
18. Tror du på distansförållanden?: Beror väl på.
19. Vem tänker du på just nu?: Ingen speciell.
20. Tror du att personen/erna tänker på dig med?: Troligtvis inte, men man vet aldrig.
21. Vart reste du sist?: Göteborg (y)
22. Vad gjorde du igår kväll?: Var med Tina och chilladeeee lite.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mamma i guess.
24. Ler du ofta?: Haha, antar det.
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: Kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Nej.
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min haha.
28. Vilken färg har din tröja?: Grön-ish.


SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Vem har inte?
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Myes.
31. Gråter du när du skadar dig?: Nej.


GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Oftast så, utåt försöker jag iaf vara det!
33. Vad gör dig glad?: Trevligt folk och sådääär!
34. Önskar du att du var lyckligare?: Kanske.
35. Är lycka överskattat?: Ibland. Allt handlar om balans, den totala lyckan som alla tjatar om tror jag inte riktigt på. Det håller liksom inte. Men när din hjärna och hjärta är på samma plan, då tror jag på en sorts lycka.
36. Kan musik göra dig glad?: Yessss.


KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Yes.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Myes.
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej.
40. Är du nöjd med det?: Både och, skönt att inte ha några krav, men ensamt!
41. Är du kär?: Nej. Ögon för en kanske, men kär är något större.


HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Hatar sällan, men det finns folk jag ogillar ja.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: HAHAH, när man gick i tvåan kanske?
44. Är du en mobbare?: Nej.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Oja.
46. Har du blivit sviken någon gång?: Mhm.


SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Kul.
48. Favoritämne?: Svenska och SO är kärlek.
49. Värsta ämne?: Just nu; Teknik, Bild. Mest ångest på det. Det andra flyter på.
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Hehehe har gått på Sunnerbyskolan i nio år, vet inget annat ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0