tisdag;

Känns som om jag spenderat mitt liv på bussar och tåg den senaste tiden, haha! Sov iaf hos Jim natten till idag, mysigt! seeen så drog jag vid åtta, efter ett något försenat tåg hann jag iallafall med bussen och var hemma runt halv tio. Duschade, åt litelite och drack vatten. Fixade mig och tog bussen till Ösmo, tåget till Handen och sedan bussen mot Nacka Strand. Haha, blev lite häng i Forum och hemma hos min moster i deras nya lägenhet, de har ju flyttat dit nu från Ösmo och allt börjar falla på plats, hur skönt är det inte att bara kunna gå ner för trappan och komma ner till Forum? Helt awesome ju. Det blev lite thaimat och sömn sen kom jag hem typ, en halvtimme sedan.

Intressant va? Känner att det var rätt ovärt, men en update på vad jag håller på med brukar uppskattas. PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0