drifting (att ge upp har aldrig varit ett alternativ)

Vaknade upp i Skogås bredvid Jim, drog dit igår kväll och vi åt pizza och grejer, asmysigt! Hann med ett bra tåg så jag missade inte bussen heller, askalas. Var hemma runt halv tio, fixade mig och grejer, drog till skolan snart. Vid två ska jag in till BUP en sväng, måste komma ihåg att tigga till mig ett nytt recept med pplåster! kommer lätt glömma.. inte bra! Så ah, mitt liv just nu. Vad händer i helgen? IH. Bara imorgon kvar i skolan, sen har jag två veckor prao på apoteket i Nynäs, asvärt. Ska bli rejält skönt att slippa skiten ett tag, och förhoppningsvis bara leva lite. Kanske förtjänar det..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0