You're so naive

Jag har varit vaken sen kvart i sex imorse, inte okej alls och jag är sådär jävligt trött just nu. USCH! anyways, aferesen gick rätt bra. Ena kärlet sprack efter typ en halvtimme så Inger fick sticka om, men sen funkade det. Jag lyckas alltid somna till lite också för lugnandet jag får nu gör mig skittrött. Mysigt :D
När jag kom hem satt jag och jobbade järnet på min novell i typ två timmar, så nu är den klar och renskriven. Härligt värre, bara kemiprovet kvar nu! Sedan gick jag ut med Tina ett tag, först drog vi runt på byn, sedan fick vi lust att dra ner till konsum så vi tog bussen tid. Köpte munkar och läsk och åkte hem igen, var där i typ 20 minuter, haha!

Nu har jag duschat och fräschat upp mig lite. Ska ta några alvedon för att försöka döda min huvudvärk. Puss på er så länge! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0