Your heart, your soul, remote controlled.

Okej, jag vet inte alls vad jag ska skriva egentligen. Men jag försöker knåpa ihop något iallafall. Hursomhelst så har jag varit på vårdcentralen idag och det är typ allt som hände, kollade upp en greeeeej och sen var mamma och jag på priskrossaren och Ica en sväng. Inte alltför tråkigt, men inte speciellt roligt heller.
Nu sitter jag här och funderar lite över morgondagen, ska till BUP och träffa Eva-Britt själv igen, på den senaste tiden har det blivit en hel del "stora möten" så det blir skönt att träffa henne själv lite. Har både positiva och negativa saker att berätta men det är så som det alltid är. Hoppas jag är på bra humör imorgon bara! haha (:
På torsdag är det aferes igen och hoppas verkligen att mina kärl pallar den här gången, fick ett rejält blåmärke från förra gången, Cecilia råkade spruta lite koksalt under huden och det ja, ser ut som en knarkare som inte riktigt lyckades med kanylen. Haha! menmen. Sånt får man ta (;

Tänkte lägga upp lite skittråkiga bilder, men sen kom jag på att jag har glömt min kamera hos Tina, how come att jag alltid glömmer saker där? anyways, så det blir iPhone bilder idag. Sooooorrryyyyy.






Vad jag köpte på priskrossaren, Haha! lite kuddar eftersom jag tröttnat på de urfula jag hade innan. Vax och klädrulleeeee! Sen en liten "dagens outfit" på det. Visst var jag väldigt färgglad idag? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0