Söndag..

I hate sundays, det är bara något med dem som alltid är sådär otroligt världelösa och sjukt tråkiga. Det spelar liksom ingen roll vad man gör, denna ständiga söndagsångest förföljer mig.
Hur som helst, jag skrev inget igår heller. Hade helt enkelt ingen lust och jag ber om ursäkt för det, visste inte vad jag skulle skriva. Gjorde inte så mycket igår heller, var med Tina ner till Pizzerian i Spångbro och åt sallad. Tog bussen hem (haha) och sen satt vi och drack iste som inte var kallt i hennes säng. Så roligt man kan ha alltså.
Sen gick jag hem vid tio tiden och wastade tid här, en väldigt givande kväll! luuuul.

Idag har jag försökt sitta ute i solen och ta vara på det fina vädret, dock har jag så jävla lätt att bli uttråkad så det fick ju inte direkt bra. Menmen, lite sol fick jag nog på mig iallafall. Nu grillar vi här hemma, ska dra med Tina till lillan och köpa något. Det kanske blir bra det här tillslut. Fyra dagar kvar till Lady GaGa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0